Τετάρτη, 11 Απριλίου 2012

Filled Under: , ,

Πως Φτιαχνουμε Hooch(Σπιτικο Κρασι)

Πριν κανα μηνα καπου ειχε παρει το ματι μου ενα αρθρο για το Hooch.
Ενα αυτοσχεδιο ποτο που φτιαχναν οι κρατουμενοι στην Αμερικη απο υλικα που βρισκαν ευκολα μεσα σε μια φυλαφη.Ενα ειδος κρασιου.
Οταν το διαβαζα ηταν η εποχη συγκομιδης των πορτοκαλιων ναβελινα που εχουμε.
Οποτε ειπα να το δοκιμασω.

Υλικα

  1. Φρουτα η χυμο φρουτων(Εγω χρησιμοποιησα πορτοκαλια)
  2. Ζαχαρη
  3. Μαγια η κατι που να ειναι φτιαχμενο απο μαγια(οπως ψωμι)
  4. Ενα πλαστικο δοχειο
Διαδικασια

Η διαδικασια ειναι παρα πολυ απλη.Το μονο που χρειαζεται ειναι υπομονη και ολα τα κανει η φυση.
Αν χρησιμοποιησουμε φρουτα,τα στιβουμε για να γινουν χυμος.Καλο ειναι να τον σουρωσουμε για φυγει η πουλπα.
Βαζουμε επειτα το χυμο σε ενα δοχειο πλαστικο και προσθετουμε τη ζαχαρη(εγω εβαλα 1μιση περιπου φλυτζανι μεγαλο σε 1μιση λιτρο χυμο).
Και τελος προσθετουμε τη μαγια η το ψωμι.
Κλεινουμε το καπακι οχι τελειως,να μπορει να φευγει ο αερας απο μεσα γιατι αλλιως θα εκραγει οταν γινει η χημικη αντιδραση κ το βαζουμε σε ενα σκιερο μερος.
Και το αφηνουμε για 15 μερες περιπου ανακατευοντας ελαφρα ανα 2-3 μερες.
Και ειναι ετοιμο(θεωρητικα).

Σημερα δοκιμασα το δικο μου μετα απο 20+ μερες που το ειχα αφησει να γινεται.
Εχει εντονη οσμη κρασιου και δε μπορω να πω οτι θυμιζει εντονα πορτοκαλαδα η λικερ πορτοκαλι.
Δυστυχως δε εχω αλκοολομετρο,θα προσπαθησω να αγορασω ενα αυριο αν βρω για να δω ποσους βαθμους αλκοολ εχει.Η πρωτη μου εντυπωση χωρις να ειμαι ειδικος ουτε στα κρασια ουτε στα ποτα(φαν της μπυρας) ειναι οτι ειναι παρα πολυ δυνατο,οποτε ισως χρειαζεται λιγο αραιωση.
Σε λιγες μερες θα εχω νεοτερα αφου το δωσω να το δοκιμασει κανενας ειδικος στα κρασια κ εχω κανει και την αλκοολομετρηση.


Σημειωση
1) Τη πρωτη φορα που το δοκιμασα εκανα το λαθος να σφιξω το καπακι λιγο παραπανω απο οσο επρεπε και εγινε εκρηξη,εσπασε το μπουκαλι το πρωτο βραδυ.Χωρις πλακα!!!Οταν το ειχα διαβασει τα περι εκρηξης νομιζα οτι ηταν υπερβολες αλλα αν δε το ειχα βαλει μεσα σε ενα παλιο ψυγειο θα ειχαν γινει αρκετες ζημειες.
2) Κυκλοφορουν στο ιντερνετ δεκαδες συνταγες για το Hooch,αλλα υλικα,αλλες δοσολογιες.Αυτη που δοκιμασα εγω ειναι μια απο τις κλασσικες.Αλλαζοντας τις δοσολογιες πετυχαινεις διαφορετικης περιεκτικοτητας κρασι.


Written by

0 σχόλια.Γραψτε και εσεις ενα σχολιο:

© 2013 iPRESS. All rights resevered. Designed by Templateism