Παρασκευή, 4 Δεκεμβρίου 2009

Εκεινη Νοεμβριου


Τυχαια σημερα επεσα πανω σε ενα περιοδικο που διαβαζει η μητερα  μου ανελειπως εδω και παρα πολλα χρονια.Ειναι το περιοδικο "Εκεινη".
Ειναι ενα γυναικειο περιοδικο που βασικα του θεματα ειναι το ραψιμο και το πλεξιμο.Εχει και αλλα αρθρα γυναικειας φυσης(μοδα,μαγειρικη,ζωδια....)
Οπως ειπα η μητερα μου το διαβαζει ανελειπως εδω και παρα πολλα χρονια(μπορει και παραπανω απο 20) και εχει σχεδον μια ντουλαπα ολοκληρη με παλια τευχη.
Σκαναρα και ανεβασα λοιπον το τευχος του προηγουμενο μηνα,Νοεμβριου,για οσους το θελουν.

Εχει μεγεθος περιπου 30 Mbs,ειναι σε μορφη PDF σε φακελο rar,και μπορειτε να το κατεβασετε απο MEDIAFIRE η απο RAPIDSHARE

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

πολυ καλο φιλε μου, το κατέβασα για τη μητέρα μου και ηθελα να σου ζητησω αν εχεις χρονο να σκανάρεις και κανένα ακόμα!

vaggelas είπε...

Εχω σκοπο καποια στιγμη να ψηφιοποιησω ολα τα περιοδικα της μανας μου που εχει για πλεξιμο και ραψιμο,επειδη κατα καιρους καθεται και τα ψαχνει επι ωρες για να βρει καποιο σχεδιο που θελει.Και ετσι απο τη πολυ χρηση εχουν αρχισει και καταστρεφονται αρκετα.
Οταν το κανω θα ανεβασω καποια παλια τευχη στο blog.Πιστευω οτι συντομα θα ξεκινησω να κανω καποια.

Ανώνυμος είπε...

Μόλις το κατέβασα κι εγώ.
Σε ευχαριστώ.
Στέλλα

Ανώνυμος είπε...

μπραβο ρε συ αν ανεβασεις και τα υπολοιπα θα ειναι τελεια!!!!!

vaggelas είπε...

όπως έχω πει η μάνα μου εχει 2 ντουλάπια περιοδικά.
πρέπει να έχει χάσει ελάχιστα τεύχη τα τελευταία 20 χρονιά από τη πρακτική και την εκείνη.
δυστυχώς το σκαναρισμα ειδικά με το πολυμηχανημα μου θέλει αρκετή διαδικασία και έτσι μπορώ να το κάνω μονό όταν βρίσκω αρκετό ελεύθερο χρόνο. ειδικά τώρα που είμαι φαντάρος και είμαι μακρυά είναι αδύνατο.
όταν επαναπατριστώ θα προσπαθήσω να ανεβάσω καμμια 10αρια παλιά τευχη

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΑΣ.ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΕΥΧΟΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 1979 ΕΧΩ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΑΚΕΤΑ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ 33.ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΝΑ ΤΙΣ ΒΡΩ;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΑΣ.ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΕΥΧΟΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 1979 ΕΧΩ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΑΚΕΤΑ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ 33.ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΝΑ ΤΙΣ ΒΡΩ;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΑΣ.ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΕΥΧΟΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 1979 ΕΧΩ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΑΚΕΤΑ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ 33.ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΝΑ ΤΙΣ ΒΡΩ;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΑΣ.ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΕΥΧΟΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 1979 ΕΧΩ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΑΚΕΤΑ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ 33.ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΝΑ ΤΙΣ ΒΡΩ;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

vaggelas είπε...

Γεια σας,δυστυχώς δε νομίζω να υπάρχουν τόσο παλαιά τεύχη σπίτι.Θα κάνω μια προσπάθεια,αλλά κατά 99% δε νομίζω να βρω κάτι.Τα πιο παλιά που έχει πάρει το μάτι μου είναι τέλη της δεκαετίας του 90 και αυτά δε είναι σε καλή κατάσταση.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails